Zoekresultaten

Lasertopo zet website en logo op scherp

14.04.21

Deel op

Lasertopo zet website en logo op scherp

Je hoeft niet eens over een arendsblik te beschikken om te kunnen vaststellen dat zowel het logo als de website een forse opfrisbeurt hebben gekregen. De beweegredenen hiervoor zitten in het DNA van Lasertopo verweven: meetproblemen efficiënter van de baan helpen. Een intuïtieve navigatie en attractieve vormgeving kunnen hierbij een goede hulp vormen.

 

Het juiste product in een oogopslag

“De nieuwe website oogt visueel een pak lichter, om zo ieder profiel nòg sneller tot het juiste product of de vereiste service te kunnen leiden”, klinkt het zaakvoerders Tom De Clercq en Fiona De Smet. “Ook dienstverlening – in de vorm van huur of demo’s van toestellen – komt iets prominenter naar voor, terwijl ook het filteren van de gewenste producten aanzienlijk vlotter verloopt dan voorheen. De site oogt niet alleen bijdetijds, maar is z’n tijd eigenlijk vooruit.”

 

Precisie staat centraal

Het is niet verkeerd om op tijd en stond bepaalde aspecten binnen de bedrijfsvoering even in vraag te stellen. Bij Lasertopo groeide het besef dat niet enkel de website, maar ook de beeldtaal van het oude logo, met z’n afgeronde typografie, geen reflectie bood van de expertise van de firma. Nauwkeurigheid staat er immers centraal, de hoekjes ervan aflopen is ‘not done’. En dus besloot men het oude logo scherp te zetten, en te kiezen voor een strakke beeldtaal.

 

 

Het resultaat is een hedendaags logo, waarmee de firma nu naar buiten kan komen, ook letterlijk. Dit logo – met een hoog meetniveau intrinsiek verweven door de laserstraal - moet leiden tot meer herkenbaarheid, ongeacht of het nu op een werf is of ergens anders, zo menen de zaakvoerders: “Wie nog maar een fractie van het logo ziet, zal onmiddellijk Lasertopo voor de geest kunnen halen!"